środa, 4 lipca 2012

Brzuszkowo

W ciąży jestem 6 miesięcy i jest to z pewnością czas wystarczający by się zmienić. Na wiele rzeczy patrzę inaczej, i mimo, że jeszcze nie jestem na etapie wzruszania się na widok maluchów (wręcz przeciwnie, nadal wydaje mi się, że dziecko to dziecko) czuję, że już jestem innym człowiekiem (nie wiem, czy lepszym). Bardzo boję się porodu, i jeszcze bardziej tego, co będzie po porodzie - czy na pewno dam radę?
Zmieniła się także moja percepcja ciała - jestem już tak przyzwyczajona do brzucha, że ciężko mi sobie wyobrazić życie bez niego. Niewiarygodne jest, że jeszcze kilka miesięcy temu mój brzuch był nawet nie płaski, a wklęsły...
Teraz, gdy widzę szczupłe kobiety wydają mi się takie nierzeczywiste. Coś mi nie pasuje w ich obrazie. Nie mogę też sobie wyobrazić, że być może kiedyś znowu będę miała brzuszek jak one...
Też tak macie?
 

2 komentarze:

  1. też tak czułam pod koniec pierwszej ciąży i.....szybciej niż myślałam dorobiłam się drugiego brzucha;)) wiec nigdy nie mów nigdy

    ale teraz naprawdę z brzuchami stop. ten być może ostastni więc cieszę się nim nawet jak się męczę i gorzej czuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie planuję drugiego brzucha. Chociaż przyszły tatuś chyba trochę tak ;) Urządzamy właśnie dom i ciągle wspomina o konieczności posiadania awaryjnego pokoju - bo może się za jakiś czas przydać...

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl