wtorek, 10 lipca 2012

Ćwiczenia mięśni Kegla

Gdy tylko dowiedziałam się o ciąży przeczytałam kilka poradników na ten temat i starałam się od początku stosować do porad w nich umieszczonych. Jedną z rzeczy które każda kobieta w ciąży powinna robić jest ćwiczenie mięśni Kegla. Na początku ochoczo zabrałam się za ćwiczenia, ale u mnie z dyscypliną jest słabo - od czasu do czasu sobie o nich przypominam, ale potem potrafię na śmierć zapomnieć o nich na dobre kilka dni. Potem mam wyrzuty sumienia. Podejrzewam, że wykonując niektóre ze swoich ćwiczeń na kręgosłup trenuję także mięśnie Kegla, ale postanowiłam, że muszę o nie szczególnie zadbać. Próbowałam wymyślić, co mogę zrobić by nie zapominać o wzmacnianiu tej szczególnej grupy mięśni. Stwierdziłam, że potrzebuję jakiegoś przypominacza. I dzisiaj wpadłam na genialny w swojej prostocie pomysł - większość dnia spędzam w pracy przed komputerem. Cokolwiek robię jest co chwilę przerywane przychodzącym mailem. Postanowiłam, że za każdym razem, gdy przyjdzie do mnie mail będę zaciskała mięśnie Kegla i utrzymywała napięcie dopóki nie skończę czytać maila. Podobnie mogę robić, gdy z kolei piszę maila.
Mam nadzieję, że zadziała!

1 komentarz:

  1. dobre, chyba też z tego pomysłu skorzystam, zwłaszcza, ze pracuję przy kompie:)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty