czwartek, 28 czerwca 2012

Na problemy z kręgosłupem

Dzisiaj przyszła zamówiona przeze mnie poduszka dynamiczna "Jeż". Zakupiłam ją kilka dni temu, gdy zorientowałam się, że fatalna postawa, jaką przyjmuję przy biurku ruinuje moje wysiłki związane z utrzymaniem kręgosłupa w dobrej kondycji i unikaniem bólów pleców. Po 8-9 godzinach przy komputerze mimo częstej gimnastyki ból odcinka lędźwiowego naprawdę dawał mi w kość.
Poduszka jest naprawdę fajna - wymusza prawidłową pozycję na krześle i pomaga odciążyć te odcinki kręgosłupa, które są najbardziej narażone na przeciążenia przy długotrwałym siedzeniu. Zamawiając poduszkę do koszyka dorzuciłam jeszcze piłeczkę polecaną przez  "Kobietę w ciąży" na problemy z opuchniętymi nogami (także 8 cm) ale teraz zorientowałam się, że dzięki jeżowatej stronie moja poduszka nadaje się również do masowania stóp. Początkowy plan był taki, że obu rzeczy będę używać w pracy, ale w takiej sytuacji piłeczkę zabiorę do domu.
Na poduszce siedzę od rana i czuję, że to był naprawdę dobry wybór. Muszę jedynie zmieniać jej strony, gdyż siedzenie na jeżowej stronie po jakimś czasie powoduje dyskofort. Ciekawa jestem, czy to kwestia przyzwyczajenia - coś jak z siodełkiem roweru po zimie.
Dzisiaj po pracy idę dodatkowo na gimnastykę kręgosłupa i być może zostanę jeszcze dłużej w klubie fitness by porelaksować się trochę w basenie. Mam nadzieję, że pod koniec dnia mój kręgosłup będzie mi wdzięczny :)
 

2 komentarze:

  1. zarąbista sprawa ta poducha;))) nawet do spania bym sobie to kupiła ...może madejowe łoże by było ale jak na kręgosłup pomaga;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzę by nadawała się do spania (w końcu jest gumowa), ale do siedzenia w pracy jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl