wtorek, 26 czerwca 2012

Pękające naczynka cd.

Jestem po wizycie u internisty - wyniki badania krzepliwości krwi są w zasadzie w normie - ciężko więc powiedzieć dlaczego moje naczynka krwionośne na nogach pękają. Na pewno wiąże się to z kruchością ścian naczyń włosowatych, ale ciężko stwierdzić, co może być tego przyczyną. Dostałam skierowanie do chirurga naczyniowego, do którego wybieram się w drugim tygodniu lipca. Lekarka potwierdziła, że Venescin jest bezpieczny dla kobiet w ciąży i właśnie nim mam smarować nogi; dodatkowo mam kupić tabletki Vesescin w tabletkach i łykać trzy razy dziennie; ponadto zaleciła mi rutinoscorbin lub podobny lek (ale z tym mam nie przesadzać - maksymalnie jedna tabletka dziennie).
Zobaczymy - mam nadzieję, że to pomoże. Póki co pogoda nie sprzyja letnim ubraniom, ale mam nadzieję, że się poprawi i będę mogła nosić jakieś sukienki - z nogami całymi w kropki nie czułabym się dobrze.
Jedyne co mnie pociesza to fakt, że pękające naczynka niekoniecznie są zapowiedzią niewydolności żylnej i, że nie muszę jak na razie obawiać się żylaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne posty
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl