wtorek, 30 października 2012

Kołysanki Utulanki

Odkrycie dzisiejszego dnia - Kołysanki - Utulanki  by Grzegorz Turnau i Magda Umer. Trzy piosenki i kluska śpi snem prawie kamiennym. 
Obawiam się, że to rozwiązanie na krótko (tak jak pisałam w poprzednim poście - gdy tylko coś idzie dobrze, lub gdy odkryję jakiś schemat natychmiast przestaje działać), ale póki co jestem przeszczęśliwa. Młode śpi jak zabite, a mnie te piosenki nawet nie denerwują :)
Płytę można kupić w Empiku. A dla tych, którzy chcieliby wcześniej wypróbować  - 3 kołysnaki na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=eqAHpa2vX_Y

3 komentarze:

  1. Bardzo lubimy słuchać je z Oskarkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z moim dzieciem na początku słuchałysmy kołysanek, całą noc grały.
    Teraz już nie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. W ciąży synkowi już puszczałam te kołysanki:) Nauczyłam się ich na pamięć:) I teraz słuchamy od 9 mies.:) są świetne;)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl