piątek, 8 lutego 2013

Dialogi rodzinne: o tym świecie

Tym razem tylko jeden - Dumny Tata cały tydzień pracował do późna, a gdy wracał i rozmawialiśmy to system i tak wywalał błąd "memory overflow" - polowy naszych dyskusji najzwyczajniej w świecie nie pamiętam.


Przeglądam blogi kulinarne. DT zagląda mi przez ramię i wskazuje na jeden z wpisów.
DT: Co to jest?
JA: Kawa z marchewki
DT: Co?????....Świat jest zły....
 
Jeszcze następnego dnia przeżywał tę kawę zastanawiając się, czy istnieje karotenoina...

A ja przypominam o mlecznym konkursie - jeszcze tylko 2 dni:
http://mine-inside-out.blogspot.com/2013/01/mleczny-konkurs-u-szkraba.html


17 komentarzy:

  1. Kawa z marchewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://staropolski-zapiecek.blogspot.com/2013/02/marchewkowe-kamstwo-surogaty-kawowe.html

      Usuń
    2. Próbowałaś?
      Ja w tym tygodniu mam już dosyć marchewki :)

      Usuń
    3. Nie, nie próbowałam, ale może gdy zaczniemy z BLW to będzie sposób na utylizację niezjedzonej marchewki ( o ile nie wyląduje na podłodze i nie będzie roztarta o włosy)

      Usuń
  2. Kawa z marchewki? Ne dziwię się reakcji męża ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony Inka składa się m.in z prażonych buraków i cykorii

      Usuń
    2. O widzisz, nie wiedziałam :D

      Usuń
  3. Dobra,robiłam brownies z cukinii,ale taki napój mnie przerasta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też robiłam. I podałam to osobie, która cukinii szczerze nienawidzi. Zła kobieta ze mnie

      Usuń
  4. kawa z marchewki brzmi ciekawie, ale pewnie chwilowo powstrzymam się z tym eksperymentem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ;) Ale jak wspomniałam - może przy BLW będę miała taki nadmiar marchwi, że będę łapała się najglupszych pomysłów na jej utylizację

      Usuń
  5. Ciasto marchewkowe - TAK. Ale kawa z marchewki? Brzmi mocni intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat jest na prawdę zły... łacze się w bólu z Twoim mężem. O takiej kawie nie słyszałam:-p

    OdpowiedzUsuń
  7. kawa z marchewki brzmi trochę dziwnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świat jest zły kawa to kawa...ehh;)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl