sobota, 8 grudnia 2012

Mam i ja: Przegląd komórkowy

Wszyscy mają, to ja też - kilka komórkowych fotek z ostatniego tygodnia. 
Zieeew. A jak tylkopołożysz mnie do łóżka to senność przejdzie



Wcale nie ślinię się do Alantanu!

Czy kolor tych spodni to sugestia co mam zaraz zrobić?

Dobra, Wyglądam jak jaszczurka.Może wystarczy już tych upokarzających ćwiczeń?
Mamo,może zasugerujesz rodzinie, że nie chcemy już ubranek w króliczki i misie?
Wiem, że Tobie wydaje się, że wyglądam słodko w tej pozycji, ale mnie to naprawdę męczy
Jeszcze 5 minutek...
Niezłą niespodziankę Ci zrobiłem, co?






9 komentarzy:

  1. Ale syn Cie obdarzył szczerym uśmiechem:/)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takie uśmiechy najłatwiej na przewijaku. A jeszcze niedawno każde przewijanie to była histeria...

    OdpowiedzUsuń
  3. Karol ma taką poważną twarz i bystre spojrzenie, oj rośnie przyszły profesor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie robi doktorat z sikania na ścianę przy każdej nadarzającejsię okazji. Być może zostanie także ekspertemod robienia bąbelków ze śliny

      Usuń
  4. Fajowo Chłopak! 3 zdjęcie - wymiata;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się usunął komentarz poprzedni a napisałam w nim, że Twój synuś wygląda cudownie a 7 zdjęcie jest boskie :)

      ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA I SUPER NOWOROCZNE CANDY

      Usuń
  6. hihi :)) ale słodziakowatość!

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty
Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl